Hoe werkt VOIP bellen met een cloud centrale?
Zakelijke telefonie
Wilt u als ondernemer geen dure investeringen in een fysieke telefooncentrale en het onderhoud en de beveiliging ervan? Dan is bellen via internet (Hosted VoIP) de ideale oplossing. Uw medewerkers bellen via de cloud en u beschikt over een virtuele telefooncentrale in een beveiligde datacenter. Gebruikt u Office 365? Dan beschikt u met een slimme belapplicatie over vergelijkbare mogelijkheden.
De voordelen
- Professionele telefooncentrale in ons beveiligde datacenter
- Uitgebreide functionaliteiten, optimale bereikbaarheid
- Vast laag tarief per maand op basis van gewenste functionaliteiten en aantal medewerkers
- Veilig, betrouwbaar en op meerdere datacenters gehost
- Kans op storing of uitval is minimaal
Professioneel en voordelig functionaliteiten
Met uw eigen virtuele telefooncentrale in de cloud beschik u over ongekend veel functionaliteiten. Professionele keuzemenu’s, klantvriendelijke wachtrijsystemen, call centre functies, koppeling van vast naar mobiel, chats, video’s en conference calls. Belangrijk voor de bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, productiviteit en professionalisering van uw bedrijf.
Kosten besparen
Met zakelijke telefonie bespaart u flink op uw zakelijk belverkeer en abonnementskosten. U hoeft geen dure telefooncentrale aan te schaffen en hebt er totaal geen omkijken naar. Ook de uitbreiding van het aantal telefoonlijnen of functionaliteiten en het verhuizen van medewerkers naar een andere werkplek gebeurt eenvoudig in de cloud.
Veilig en betrouwbaar
Jouw virtuele telefooncentrale wordt gehost op meerdere datacenters die wijzelf beheren. Daarmee bent u altijd verzekerd van veilige, betrouwbare telefoonverbindingen en is de kans op storing of uitval minimaal.